Älskade helg

I helgen hann vi med både det ena och det andra. Vi besökte marknaden i det soliga vädret. De "stora" barnen åkte karusell och Arvid älskade det! Han hade gärna åkt mer och blev lite ledsen när jag lyfte ur honom.
Tänk, nästa höst kanske Wilma sitter där :-).
 
 
I lördags hade vi övningsdag med kören. Våra barnvakter var på semester och nu när vi skulle vara borta i ca 7 timmar så var det roligt att ha med WIlma. Hon skötte sig bra och när hon var vaken sjöng hon gärna med.
Det var så roligt att få sjunga igen! Det ger så mycket glädje och jag längtar efter onsdagsrepet! Då är barnvakterna hemma igen och det ska bli spännande att se hur det går.
 
I söndags så hade jag en egendag. Jag sjöng med kören på högmässan i Domkyrkan och sen var jag hem och ammade och åt lunch och därefter bar det av på bingo i Skultuna. Vi vann ingenting men vi hade en trevlig eftermiddag. Det blev en lugn kväll hemma eftersom Wilma inte var på topp.
 
Vi tar det lugnt den här veckan och laddar inför helgen som kommer, på fredag är det föräldragruppsträff och på lördag har vi fest här hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0