Äntligen träning

 
Jag har äntligen tagit tag i mig själv och börjat med lite träning. Jag köpte en bok med träning för nyblivna mammor i juni men sen kom semester och husfix och lathet i vägen. Nu har jag äntligen kommit igång och tränat styrka två gånger den här veckan. Det har även blivit två promenader så det känns som att jag är på rätt väg.
När alla gäster kommer nu i veckan så blir det mindre träning och mer fika men nästa vecka är det dags för nya tag.
 
Min önskan (det är inga nyheter om man säger så) är att ha en ganska nyttig höst med mindre onyttigt och mer träning. Vi får väl se hur det går men för mig är det lättare att sköta kosten när jag tränar.
 
Nu blir det äntligen sängen efter en dag fylld med fixande. Hur mycket jag än gör så finns det 100 saker kvar på att göra-listan inför helgen. Det positiva är att vi får mycket gjort och bara ikväll har jag fått undan 5 flyttkartonger, yey!
Jag är så pass förvirrad/stressad att jag började på det här inlägget igår men då glömde jag klicka på publicera så det kom aldrig ut på bloggen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0