Frank

 
Innan Wilma kom så var vi stammisar på Frank, restaurangen som ligger 10 meter från vår förra lägenhet. Sen W kom så är vi inte ute och svirar lika ofta men igår var vi där alla 3. Jag och H njöt av underbart god mat och W flörtade med alla när hon inte sov.
Jag avnjöt anklever, gös med räkor och pepparrot och en dessert med smakerna hallon och lakrits. Allting var jättegott och jag  insåg hur mycket jag har saknat Frank.
 
Alla mina kort som tas med blixt får ett rosa skimmer över sig, inte riktigt vad jag vill även om jag gillar rosa. Jag tror att det är mitt nya telefonfodral som har ett finger med i spelet.
 
Wilma fyllde 4 månader igår och nu är hon så stor att hon får börja smaka lite mat, jag ska läsa in mig lite bättre på ämnet innan vi testar men det ska bli jätteroligt att se hur hon reagerar och om hon tycker om det. Jag vet att alla säger det men tiden går rasande fort, det känns som om det bara var några veckor sen vi låg där på BB och beundrade vårt lilla mirakel.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tiden flyger iväg! 4 månader går fort. Grattis i efterskott lilla W!

2013-08-02 @ 13:58:02
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0