Kontorshörnan är nästan klar

...och jag är så nöjd! Det känns som om det kommer att bli min nya favoritplats här hemma.
 
Tapet, Amelie från kollektionen Cecilia, Sandberg. Alla möbler, matta och småfix kommer från IKEA.
 
Jag kan ärligt säga att jag inte var lika glad när jag försökte montera ihop det förbenade skrivbordet som bara krånglade men efter många timmars svett och slit så blev det rätt. För att kompensera så var stolen, lampan och de andra sakerna lätta att montera ihop. Under tiden hann jag lyssna på några avsnitt av Sommar i P1, det är bra underhållning!
 
Det ska upp en hylla, en skrivare ska införskaffas och lite annat småfix men sen är det klart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bror

Va fint de blev...snyggt jobbat!

2013-08-01 @ 21:00:57
Postat av: Anna

Vad händig du är! Blev ju hur fint som helst!

Svar: Tack! Ja, jag är jättenöjd =0)
Kristin

2013-08-02 @ 13:59:44
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0