Midsommar 2013

Jag upptäckte nu att mitt midsommarinlägg inte hade publicerats än, så nu i augusti får ni se vår härliga midsommarafton, bättre sent än aldrig, eller hur var det nu?
 
Midsommar spenderade vi i min mosters stuga utanför Kolsva. Dagen bjöd på strålande sol, god mat, trevligt sällskap, dans kring stången, lekar och en massa sång. Större delen av släkten hade samlats och i år hade vi nytt rekord, 37 personer firade dagen tillsammans, nu hade vi tur med vädret men de hade även laddat upp med ett stort partytält där alla vi + alla vagnar fick plats. Kanonbra på kvällen när vi ville undkomma myggen.
 
Emelie och Stefan vid lunchen
 
Åskådare till dansen
 
Tappra dansare i den tryckande värmen.
 
 
 Dagens andra outfit för Wilma
 
Jag var med i det vinnande laget för andra året i rad!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken underbar klänning Wilma hade! Minns du märket?

Svar: Tack Ida! Den var en present från Ws moster och den kommer ifrån H&M =0).
Kristin

2013-08-02 @ 18:23:33
Postat av: Anna

Midsommar är helt klart en av mina favorithelger!

2013-08-02 @ 23:57:10
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0