Pyssel och utstyrsel

Det har varit mycket pyssel under veckan. Det tar tid men det är roligt, särskilt när man får in rätt teknik och märker att det börjar se bättre och bättre ut.
 
Wilmas dop är på lördag och trots att det blir en liten tillställning med närmaste familjen så har jag hållt på hela veckan och fixat och donat här hemma.
Jag känner mig ganska i fas just nu och imorgon ska jag försöka att fixa det sista. Vädret kommer inte att vara det bästa så dopfikat blir inomhus. Det känns skönt att ha bestämt det så att vi redan nu kan börja duka och dekorera.
 
Vad gäller min klädsel på lördag så har jag valt mellan två olika utstyrslar (det är inte ofta det är så, det brukar vara så att jag inte har någonting alls att ha på mig) och nu har jag bestämt mig för följande.
Klänning från Esprit och väska från Sisters.
 
Nu är det äntligen dags för sängen! Som jag har längtat, nästa vecka ska jag ha som mål att somna före midnatt så att jag slipper vara så trött på dagarna. Vi får väl se hur det går...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är helt säker på att det kommer att bli ett jättefint dubbeldop! Du får berätta allt och visa bilder på torsdag, åh vad jag längtar till dess!

Svar: Tack :-) Jag längtar också! Ha så kul på bröllopet!!!
Kristin

2013-08-16 @ 11:20:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0