Stockholm

Imorse packade vi in oss i bilen och gav oss av till Stockholm. Dagen idag har till stor del ägnats åt shopping. Vi bestämde oss för att inte stressa så vi hann inte med allt vi hade tänkt men vi fortsätter imorgon eftermiddag.
Till lunch köpte vi med oss en fantastisk sallad från Östermalms saluhall. Vi satte oss på en parkbänk på Östermalmstorg och njöt innan vi fortsatte shoppingen.

Jag är så nöjd med dagens inköp, de får ni se när vi är hemma igen men det blev en hel del kläder till W, vi kunde inte låta bli när vi såg allt fint i butikerna och dessutom var det rea överallt.

Imorgon fortsätter jakten på en tunn kofta till mig och ett hårband till W som hon ska ha på dopet. Är det någon som har förslag på butik till det senare så tar jag gärna emot tips!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Vet inte hur snart dopet är, men vi beställde från
http://www.etsy.com/shop/Bebebands
Helt ljuvliga!
Man får skicka meddelande först och kolla vad porto blir till Sverige. Mindre än två veckors leverans tog det för oss. Jag köpte ett helt gäng, vill du så får ni gärna låna någon av oss!
Kram

Svar: TACK för tipset Ida! Jag hade inte tänkt på internet :-) nu är det ett gäng hårband på väg hem till oss :-) och så köpte jag ett i Stockholm som back up för säkerhets skull. Kram!
Kristin

2013-08-06 @ 06:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0