Tjejkväll

 
 
Igår var jag på födelsedagsmiddag. Det var så roligt att komma iväg själv och få vara Kristin och bara få tänka på sig själv en stund (en ganska lång stund blev det dessutom). Temat var glitter, glamour och sex and the city och jag som tycker att det bjuds på alldeles för få tillfällen att glittra loss rotade fram mitt glittersmink, fixade håret och satte på mig glittriga smycken. Bilderna från tjejmiddagen blev inte så bra så de behåller jag för mig själv.
 
Här hemma hade allt gått bra och efter att W äntligen hade lugnat ner sig och somnat så sov hon tills jag väckte henne när jag kom hem strax före kl 01.
Hemma, glad och full med energi!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att få komma i väg själv!!! Och roligt med temafest! Jag var själv fyra timmar i fredags, men det var shopping på Maxi och städning som jag fördrev tiden med :-) Skönt ändå!

Svar: Ja! När bebisarna är lite större så kanske vi tjejer kan träffas själva en kväll, det skulle vara så roligt! Vad fina ni var på dopet alla tre! Jag såg en bild på instagram :).
Kristin

2013-08-04 @ 21:23:42
Postat av: Linda

Ja, tänk det vore jättekul, vi surrade lite om det någon gång före sommaren. Tack, det blev en toppendag!

2013-08-06 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0