Dagens

 
Idag blev det en rejäl sovmorgon och efter en sen frukost åkte vi ner på stan för att leta efter en nyårsstass till mig. Jag ÄLSKAR glitter och jul- och nyårsmodet är oftast glittrigt så det var inga problem att hitta några lämpliga kandidater. Det blev en otroligt glittrig stass i år, den får ni se imorgon när bilden finns på datorn.
 
Annars har vi tagit det lugnt, jag har pratat med min vän Anna och planerat lite roliga saker till våren och så har vi sett På Spåret och Downton Abbey julspecial.
Nu blir det svtplay och någon av alla serier som har börjat den senaste veckan, jag hoppas på Fröken Frimans krig men vi får se vad Håkan vill se.
 
Idag ser jag ut såhär, jeans Levi´s, topp Lindex, smycken Michael Kors och Pilgrim.
 
Det var perfekt att ta bild i provhytten, bra speglar och så ser man detaljen med den lilla öppningen på toppens baksida.
På MQ provade jag byxorna som syns på bilden men de var helt fel längd för mig, däremot hittade jag en snygg klänning som fick följa med hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0