Frisk igen



December springer iväg och snart är det lucia! Vi kommer att fira lucia på öf lite i förväg men det ska bli mysigt att få sjunga lite lussesånger och få på Wilma tomtestassen. 
Wilma har precis klarat av sin första riktiga sjukdomsvända. Hon blev förkyld i onsdags och när tempen visade 40 grader i fredags fick vi tid hos läkaren som konstaterade att det antagligen var virus och att det bara var att härda ut. 
I lördags blev hon feberfri och nu är hon tillbaka till sitt glada jag igen, bortsett från att sömnen inte riktigt följer våra önskemål och att det går trögt med maten. 
Hon är lite hostig och snorig fortfarande men jag hoppas att det ger med sig snabbt.
 
Det blev en lugn hemmadag idag, och nu sover hon middag och jag ska fixa lunch. Tiderna blir lite ändrade när sömnen spökar men jag ska ta tag i den nu så att hon kommer tillbaka till att sova hela natten och vara vaken på dagen. 
Den här veckan bjuder på babysimsfotografering, julklappsjakt (hittills har jag köpt två stycken), tjejkväll, lucia och en massa annat. 
I lördags blev det en liten promenad i friska luften.
Åkpåse och mössa från Elodie Details.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0