Julklappar och ändrade planer

 
Den här veckan blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag blev sjuk i måndags så det här med julklappar är inte riktigt klart, de resterande skulle ha fixats måndag-onsdag men så blev det inte och nu har jag ungefär hälften kvar.
Idag skulle vi ha strosat runt i Stockholm och bott på hotell och bara haft det bra men eftersom jag inte kände mig helt hundra igår så ställde jag och Wilma in den resan. Nu känner jag mig frisk igen, men idag är det en del att fixa inför den kommande Göteborgsresan så julklapparna får nog vänta till måndag. Då fyller H år och jag vill vara hemma så mycket som möjligt, planen är att jag iväg åker och handlar själv (det går fortast) och han och Wilma får nog stanna hemma och mysa. Tyvärr är jag nog inte ensam i butikerna då, men har jag listan klar innan så går det fortare än om jag ska gå runt och leta.
 
 
 
Wilma provar festklänning. Klänning och hårband från Åhléns.
 
Igår kväll hade vi tomteverkstad här hemma och slog in en massa klappar, nu ska de få juletiketter (vi hittade inte dem igår, nu ska jag bara komma ihåg vilket paket som innehåller vad) och packas i rätt kassar så att de kommer med till rätt julfirande.
Och så var det det här med julgodis, det är ju så roligt och gott att göra eget. Jag hoppas att jag hinner fixa någonting innan jul iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0