Alla hjärtans dag och torsdag

Igår blev det två promenader till och från stan + snöskottning, betydligt mer motion än jag är van vid men det gick bra. Nu bor vi ganska nära centrum men med all snö och is samt att det tar längre tid att gå när jag är höggravid så tar det ca 25 minuter enkel väg.

Inatt sov jag riktigt bra. Ca 7,5 timme blev det totalt och när jag vaknade vid 8-tiden så kände jag mig utvilad för första gången på länge. Jag tror att det antagligen beror på att jag rörde mycket på mig under dagen (eller så är det lugnare i det nya huset och inga ljud utifrån som stör...det vore underbart om det var så för då kan jag äntligen få bättre sömn)
Även idag blir det en tur ner på stan för jag ska hem till E och fika och bussen går från stan så det blir en promenix även idag vilket förhoppningsvis gör att jag sover bra inatt också.

Det är alla hjärtans dag idag och jag tänker lite extra på alla nära och kära. Som vanligt så är jag och min man ifrån varandra så det blir inget firande för vår del men det finns många andra dagar man kan fira kärleken på istället.
Jag hoppas att ni har en mysig alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du missar väl inte En unge i minuten varje vardag klockan 14?
Ha en fin alla hjärtans dag! Kram!

Svar: Tack detsamma! Går det på 4:an? Det har jag missat :) det kanske finns på tv4play (om det nu går på 4:an). Det vore intressant att se nu inför förlossningen. Kram
Kristin

2013-02-14 @ 14:00:01
Postat av: Ida

Ja, TV4. Såhär i efterhand känns det väldigt häftigt att känna igen sig och jag tyckte att det var spännande att se även när jag var gravid!
Vad kul det ska bli att se bilder på nya huset sen när ni kommit i ordning! Kram!

Svar: Kanon, då ska jag in och leta på tv4play =0). Jag tycker att det är spännande att se nu när jag är gravid (och förhoppningsvis gör det mig mer förberedd på vad som komma skall). Bilder kommer allteftersom vi får lite ordning. I helgen ska det fixas en hel del så efter det kommer förhoppningsvis några rum att vara klara. Kram!
Kristin

2013-02-14 @ 18:14:46
Postat av: Anna

Glad alla hjärtans dag min vän. Tack för samtalet idag. Jag behövde det verkligen. Kram

Svar: Tack detsamma och tack själv. Det är alltid mysigt att prata med dig, vilket ämne det än rör. KRAM!!!
Kristin

2013-02-14 @ 23:26:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0