Älskade sol

När jag vaknade idag och tittade ut blev jag så pigg och glad! Solen skiner och smälter snö och is. Det droppar redan från taken och isen på marken ger med sig sakta men säkert :).

Idag har jag en planeringsdag. Även om familjen firade mig i söndags så är det några av dem som kommer över på min riktiga födelsedag och fikar (jag tror faktiskt att det är fler som kan komma då än i lördags) och umgås lite för det är tråkigt att sitta helt ensam på sin 30-årsdag. Så det ska bakas lite, men vad vet jag inte riktigt och jag måste se över vad som finns hemma i skafferiet.
Imorgon blir det en bakdag så att jag på onsdag bara kan njuta och fira födelsedagen!
Så nu ska jag leta efter smarriga recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0