Bebiskläder och köttfärs

Det fanns hur mycket barnkläder som helst och min syster ska leverera dem imorgon till nya huset.
Vi har sorterat allt efter storlek idag och jag fick ett hum om vad det var för kläder. Om vi får en flicka så kommer vi knappt behöva handla några kläder det första året för det var massvis med klänningar, blusar och kjolar.

Nu är jag hemma igen och jag är ganska slut efter dagen så det blir till att slänga ihop köttfärssås (det blev köttbullar igår men nu har jag inhandlat det som saknades) och sen ska jag titta på TV eller läsa.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har sparat Malvas finaste kläder, så får ni en flicka kan du få kika igenom de högarna med om du vill ;) och om ni får en pojke så finns ju förutom A och A:s kläder även kläder efter Felle. Så frysa ska er bebis inte behöva göra i alla fall!

2013-02-05 @ 20:44:53
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0