En myskväll väntar

Bild från i söndags.
 

Såhär såg det ut i söndags när familjen var här och hjälpte till. Nu ser det lite anorlunda ut i köket eftersom köksbord + stolar är på plats. Det är inte lika luftigt längre men det är betydligt mer bekvämt att äta vid ett bord i lagom höjd.
Jag har tvättat klart för idag, det finns en massa specialtvätt som ska tvättas den här veckan men det får jag fortsätta med imorgon, tre maskiner får räcka idag. Jag är glad över att det var en så pass enkel tvättmaskin som var lätt att förstå sig på. Imorgon måste jag ge mig på en annan maskin, spisen, om jag inte micrar någon fryst låda vill säga. Jag har aldrig använt gasspis förut men någon gång ska vara det första så det är lika bra att kasta sig in i det på en gång.
 
Kvällen kommer att spenderas i soffan, framför datorn och någon play-kanal eller netflix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0