En rolig tisdag

Mina älsklingsblommor. Tulpanerna fick jag i lördags.
 
Idag är det tisdag och jag har en massa roliga saker framför mig. Jag ska luncha med mammorna från föräldragruppen och så ska jag handla och baka inför mitt bakmaraton som jag ska påbörja när jag kommer hem från stan. Det blir några nya sorter och några klassiker och så vill jag hinna med lite matbröd också. Sen är det några till som har efterlyst önskelistor, jag som fick allt jag önskade mig i lördags men någonting ska jag nog komma på ;-).
 
Jag hoppas att solen vill titta fram så att jag får njuta lite extra när jag traskar ner på stan.
 
Jag fick förresten frågan på var man kunde hitta receptet på orientalisk kyckling och det hittar man här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0