En trevlig torsdag väntar

Bloggen hanns inte med igår kväll. Jag hade tänkt att jag skulle få iväg ett inlägg om vecka 36 som vi befinner oss i nu men det får vänta tills jag kommer hem i eftermiddag.
Idag ska jag äntligen till frissan. Jag tror att jag var där i oktober senast så det var ett tag sedan, jag ska prata med min frisör och se vad hon tycker men jag tror att det blir lite annorlunda den här gången, vi får väl se hur jag ser ut när jag går därifrån i eftermiddag.
Innan dess så blir det lite plock här hemma och så måste jag få lite inspiration till tårtan för imorgon ska alla ingredienser inhandlas.

Igår när flyttstäd var här så fick vi bubblet som skulle ha lämnats vid den första städningen så när min man kommer till stan så får han njuta av den.


Kommentarer
Postat av: Anna

Eller så spar ni flaskan tills Lille Skrutt "poppat" ut, så du också får smaka ;)

2013-02-21 @ 13:59:53
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0