Färdig hos frissan

Helt osminkad dagen till ära, tanken var att jag skulle få på mig lite smink innan jag gick hemifrån men telefonen gick varm så det hanns inte med.
 
Jag blev så nöjd hos frissan idag. Jag ville ha det lite mer som min naturliga hårfärg (som jag inte har sett på över 15 år tror jag) vilket innebär lite mörkare än jag har haft det de senaste åren när jag har varit väldigt ljus.
Sandra la slingor i tre olika färger och det blev precis som jag hade önskat, naturligt och mjukt.
 
Och så två försök på att fånga hur det ser ut bakifrån.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser verkligen jättefint ut!

Svar: Tack!
Kristin

2013-02-21 @ 19:42:44
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0