Födelsedagen hittills

Jag har haft en underbar födelsedag hittills. Vid halv ett kom min syster och hennes barn på besök och vi åt korv och makaroner (en av mina favoriter) efter det blev det lite mys och avkoppling i soffan innan vi förberedde fikat. En efter en droppade syskon och deras respektive in så nu till slut var vi alla syskon med sina kära och barn här, det var jätteroligt!
Vi fikade och busade lite och nu är jag ensam och väntar in kvällens upptåg. Det ska bli spännande att se vad som händer då. Nu när alla har gått hem så känner jag mig faktiskt lite trött så jag kanske ska passa på att ta en liten power nap här i soffan.
 
Jag fick ett jättefint halsband av Anton idag så jag är extra fin! Lampan i vardagsrummet gjorde mig dock lite randig...
 
 
En del av fikat. Snickerskakor, chokladkakor och daimbakelser (eller snarare botten av dem, alla fick bygga ihop sin egen bakelse med kolasås och grädde på toppen).
 
Hembakat bröd.
 
En strålande solnedgång dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Sandra

wow du kan baka du :D din blogg ger mig alltid ett leende och positiv energi! :)

Svar: Tack Sandra! :-)
Kristin

2013-02-28 @ 07:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0