Födelsedagsmiddag - bildregn

I lördags kom familjen på födelsedagsmiddag. Vi började eftermiddagen med paketöppning, därefter blev det fördrink och bastu för de som ville, vi andra hade mys nere i tv-rummet. Vi åt en riktigt god middag och därefter blev det melodifestivalen och tårta. En underbar eftermiddag/kväll och jag blev ordentligt bortskämd med presenter! Jag blev helt rörd och överraskad över allt fint jag fick! Örhängen, en matta, halsband och armband som Edvin hade gjord, en lampa, tidningskorg, blommor och ljus m.m.
 
 
Paketöppning
 
Kvällens meny
 
Förrätten läggs upp
 
Varmrätt
 
Tårta in the making
 
30 ljus kändes lite trångt så tre stycken fick räcka.
 
Kvällens outfit, bilden togs efter att alla gästerna hade gått hem så det är därför jag ser lite sliten ut.
 
Tack fina familjen för en härlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en supermysig och jättegod kväll!

2013-02-26 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0