Fredag och full fart mot helgen

Äntligen är det fredag igen! Den här veckan har faktiskt gått ganska fort men det ska bli skönt med lite helg då jag får lite sällskap av nära och kära. Just den här veckan som har gått så har det blivit ganska mycket social tid ändå, fika med E igår och familjen i onsdags + körövning så jag ska inte klaga. För det mesta så är det självvalt då jag vill hinna få klart så mycket som möjligt hemma innan bebisen kommer, men det betyder inte att jag inte saknar det sociala i att träffa människor.
 
Idag ska jag ner en sväng på stan på eftermiddagen. Andra saker som står på schemat är att packa upp flyttkartonger och göra en översikt på saker jag behöver hjälp med (till exempel tunga saker som ska bäras eller som man behöver vara två för att fixa så som att få upp gardinstänger och montera soffa).
 
Jag skulle även vilja hinna med lite bakning. Det var länge sen nu eftersom all tid har gått åt till flytten men på söndag kväll kanske det hinns med. Nedan ser ni mitt favoritbröd fildegslimpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0