Fredagsmyset och lördagens planer

Kvällen igår blev bättre än dagen och till slut kändes det riktigt bra igen. Jag har hormonsvängningar som heter duga nu under graviditeten och det kan gå från botten till toppen ganska fort :). Här hemma fixades det för fullt och därefter blev det middag. Rotfruktsgratäng med fläskfilé, riktigt gott och jag fick chans att använda en av våra nya Le Creuset-gratängformar som vi köpte i Göteborg före jul. De har legat nerpackat i väntan på flytten och nu är de äntligen uppackade.
Färgen heter Caribbean, den är så läcker tycker jag.
 
 
 
Det blev även finalen av På spåret och en film på Netflix som heter Relative Values, helt okej men inte det bästa jag sett. Idag kommer förstärkning i form av mina föräldrar och vi ska sätta ihop soffan i TV-rummet och fixa lite andra saker innan det framåt kvällen bär iväg på trevligheter.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va gott det lät!

2013-02-16 @ 16:36:48
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0