Helgen som flög förbi

 
Idag har det varit full fart och det känns i hela kroppen. Den gamla lägenheten är äntligen tom och vi har hunnit med att lämna det som inte fungerar längre till återbruket.
På eftermiddagen blev det en tur till Erikslund (det är snart tradition att åka dit på söndagar) och vi hann med besök i olika butiker och jag såg några saker jag önskade mig (bland annat en matta), jag ska passa på att titta lite på stan nästa vecka också men det känns skönt att ha kommit på någonting bra.
 
Nu står fisken i ugnen och klockan 21 blir det Johan Falk på tv, pappa fixade så att vi nu har kanal 1, 2 och 4 :). Jag har haft en riktigt bra och effektiv helg, inte mycket vila och avkoppling men vi har fått så mycket gjort!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0