Jag känner mig hemma

Förmiddagen sprang förbi i ett nafs. Det blev sovmorgon och så har telefonen gått varm.
Tvättmaskinen är i full gång och jag känner mig riktigt hemma här i huset. Jag tror att vi kommer att trivas bra här :).
Igår kväll packade jag upp det mesta av mina kläder som används nu, (gravidkläder) mina gamla kläder får vara nedpackade så länge.

Eftermiddagspasset ska påbörjas i köket där jag ska försöka att få lite ordning så att det blir lättare att laga mat och hitta det jag letar efter.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli så kul att få se hur det ser ut IRL!

Svar: Ni är så välkomna! Än så länge är det mest flyttkartonger men snart så ser det nog mer beboligt ut =0)
Kristin

2013-02-12 @ 19:22:03
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0