Kvällens middag

Kvällens middag blev suveränt god om jag får säga det själv. Det var ju dessutom bara jag som åt den så då är ju min bedömning den enda som räknas :). Orientalisk kyckling med ris stod på menyn ikväll. Jag är sämst på att koka ris, jag har aldrig lyckats med det (det blir antingen gröt eller alldeles för hårt) men idag hade jag basmatiris på påse, så enkelt och det blev riktigt lyckat! Är det någon mer än jag hemma så får alltid den ansvara för riset men nu har jag hittat min räddning när jag ska fixa det själv. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Anna

MMmm, den ser ju himla god ut alltså! Men du i receptet har du missat att skriva hur länge den ska vara i ugnen... (20110226 tror jag att inlägget var skrivet.)

Svar: Ja det hade jag, vad bra att du såg det. Det ska jag skriva till. Om kycklingen är ganska genomstekt så är det ca 25 minuter i 175 grader.
Kristin

2013-02-19 @ 19:25:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0