Lördag och födelsedagskalas väntar

Gårdagens middag. Fläskfilé med potatisgratäng, beasås och sallad.
 
Igår blev det en halveffektiv kväll. Tv-tittande blandades med städning och fix inför kvällens familjemiddag. Idag ska jag göra klart tårtan som jag började på igår, jag har även tänkt att i stort sett göra klart maten på förmiddagen så att jag bara kan njuta när gästerna kommer. Sen ska vi duka, städa och ordna med relaxen så att vi kan ha lite spa och basta på eftermiddagen med de som kommer tidigt.
Jag vill att det ska bli en härlig och lugn kväll utan stress, jag håller tummarna för att jag lyckas med det!
 
Början till ett av lagren på kvällens tårta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0