Lugn dag

Igår hade vi som sagt en väldigt effektiv dag i det nya huset och tack vare bussiga familjen så fick vi över en massa saker. Det kliar i fingrarna och jag vill dit och fortsätta packa upp vilket jag ska göra nästa vecka.
 
Vi tog sovmorgon imorse och tittade på reprisen av Selfridges som hade premiär igår. Jag älskar serier som handlar om den här tidsepoken (början av 1900-talet) och njöt av alla fina kläder och tidstypiska detaljer.
 
Idag blir det lugnare tempo med lite plock här hemma, kroppen min känner sig slut efter gårdagen så det behövs.
 
Såhär såg det ut i huset igår.
 
Arvid vaktar grejerna i källaren medan de andra killarna bär in den nya lasten från släpet.
 
Semlor
Syskonmys i det nya köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0