Måndag och nya tag

Jag har haft lite internetstrul här på förmiddagen så det har inte gått att blogga men nu ska det förhoppningsvis fungera.
Igår kväll tittade jag på filmen som gick på 4:an (The last three days tror jag att den hette), den var bra och jag fascineras alltid av att filmmakarna lyckas så bra för jag sitter å hejar på skurken istället för polisen. Eftersom man följer skurkens sida så blir det nog lätt så.

Det blir antagligen en hemmadag idag och fokus ligger på att packa innehållet i baren utan att ha sönder flaskorna eller få för tunga kartonger, vi får se hur det går.

I lördags provade jag Marabou Black, jag som älskar saltlakrits och choklad tyckte att den var jättegod! Mitt sällskap ville inte ens prova ;-) just på grund av saltlakritsen men mitt betyg är farligt god ;-). Övriga Marabou-favoriter jag har är den med mint och den vanliga rena men eftersom jag är en chokladälskare slinker det mesta ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0