Min eftermiddag och kväll

Dagens fika.
 

Idag var jag hemma hos E och A och fikade och pysslade. Vi hade en jättemysig eftermiddag och jag bjöds på gott fika. Eftersom jag inte riktigt tål grädde så fick jag smör och ost på min semla och det var supergott.
Tiden gick fort och vid 17-tiden tog jag bussen ner på stan igen och fick mig en liten promenad hem. Jag valde en annan väg och den gick lite fortare än den jag testade igår kväll när jag gick hem från kören så det var bra.
 
Det blev rester från frysen till middag, färsbiffar med champinjoner och sockerärtor,  och jag lyxade till det med lite glass till dessert såhär på alla hjärtans dag. Nu tänkte jag titta på första delen av Five days som finns på svtplay, jag har ingen aning om den är bra men i brist på vanlig tv är jag glad att playkanalerna finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0