Ny vecka

Jag vaknade vid 6-tiden och kunde inte somna om. Jag gav till slut upp och gick upp. Som vanligt kommer jag att bli trött runt 9-10 men jag får försöka att härda ut :).
I helgen ska min familj komma hit och fira mig och då är min önskan att det ser någorlunda okej ut här hemma. Det kommer fortfarande att finnas många kartonger och kassar som inte är uppackade men de behöver inte stå i köket eller vardagsrummet.
Projektet för veckan blir alltså att hinna packa upp så mycket som möjligt och att få lite ordning på allt. Sovrummet är stökigast för här hamnade allt som vi inte visste var vi skulle ställa någonstans så jag börjar nog här inne.

I helgen påbörjade jag en ny bok "Två gånger är en vana" av Denise Rudberg. Det är hennes andra bok om Marianne Jidhoff och tillhör gengren Elegant crime om jag minns rätt. Det är något helt annat än hennes tidigare chic lit-böcker (som jag älskar). Den här verkar vara lika bra som den första och om jag får en stund över idag så ska den ägnas åt boken.


Kommentarer
Postat av: Bror

Ska bli kul å ses i helgen. Kommer bastun att vara varm? :)

Svar: Ja varför inte? Vi kanske ska köra från kl 16 så får de som vill komma å basta och dricka kall öl innan. A & E kan få kolla på film i TV-rummet i källaren under tiden =0). Det tycker jag var en bra idé!
Kristin

2013-02-18 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0