Sista kvällen som 20-nånting

Det är 100 grader varmt i köket men nu är mer än hälften av kakorna klara. Några är i ugnen nu och när de är klara är det matbröd som ska göras. Imorgon ska jag göra en sockerkaka för den är godast när den är nygräddad :).

Om några timmar går jag och lägger mig som 20-nånting och vaknar upp som 30-åring...eller inte riktigt för jag är född på kvällen om man ska vara noga. Det känns spännande! Det blir ingen frukost på sängen eftersom jag är själv, men det blir nog lite lyxig frukost iallafall ;-).


Kommentarer
Postat av: Anna

Vår bästa tid är nu! Ingen idé att ha 30-års kris, för det blir bara bättre. Nu kan jag bara tala för mig själv, men 30+ åren var sammantaget bättre än 20+ åren. Jag har haft lika kul, det är tom roligare att vara mer vuxen. Och så har man en helt annan självsäkerhet när livet börjar komma i ordning med man, hus, barn och sånt ;)

2013-02-26 @ 20:44:38
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Välkommen in i 30-gänget... Jag går dock ur om ca 6 månader...

2013-02-26 @ 21:59:45
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0