Sista natten i lägenheten

Aldrig. Mera. Flytt. Iallafall inte när jag är höggravid och osmidig. Det har varit fullt upp idag och som vanligt fick vi underbar hjälp av familjen med allt ifrån eldragning till uppackning och tvätt.
Nu ikväll blev det storhandling på Maxi Erikslund men det var mycket som inte fanns så jag var nära till tårarna när vi stod där och skulle handla men vi fick väldigt bra och trevligt bemötande så trots att han inte kunde hjälpa oss med något av det vi saknade så blev jag på bättre humör.
Jag kom hem till lägenheten vid 20-tiden och då började sista pack-racet. Vid 22 blev det gulaschsoppa, värmd i den enda kastrullen som är kvar här och sen fortsatte jag. Nu är jag så otroligt trött och fötterna gav upp för länge sen, jag skulle behöva en ordentlig fotmassage.
Det är en del kvar att fixa innan det är dags för sängen men jag hoppas att det går snabbt för flyttfirman kommer vid 8-snåret imorgon bitti och då ska allt vara klart.

Vi får se hur det blir med uppdateringarna imorgon, jag hoppas att jag hinner visa lite bilder under dagens lopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0