Skotta skotta skotta

Det var premiärskottning för mig idag och det var riktigt jobbigt och faktiskt lite roligt. Jag förstår att de som har skottat sen november inte tycker att det är lika roligt men det var skönt att få anstränga kroppen lite. Ryggen och armarna är väl de som får mest träning, jag var helt svettig och slut efter dagens pass.

Jag skottade parkeringen och lite av framsidan men struntade i baksidan då det bara är vi som går där och just nu använder vi bara källarentrén så då kan det lika gärna vara snö på baksidan, jag vill inte överanstränga mig med bebisen i magen så det fick räcka för idag.

Nu blir det lite vila innan det är dags för lunch.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis till nya huset och en hel del snöskottning det får man på köpet! Så kul det var att träffa er på IKEA, du såg strålande ut!
Kram


Svar: Tack! Ja, det är bra gratismotion =0). Det var så roligt att träffa er med, och oväntat! Kram!!
Kristin

2013-02-13 @ 14:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0