Sneak peak på biblioteket

Jag har precis ändrat om i alla badrumsskåpen. Det tänkte jag göra redan förra veckan men det är inte det roligaste som finns så därför har jag skjutit på det till nu. Nu när det är klart så är jag nöjd!
Tvätten står högt upp på listan idag tillsammans med en massa småfix, inte så roligt för er att läsa om men de här veckorna som har varit (och de närmsta som kommer) har sett/ser ut så.

Jag visar er en sneak peak på biblioteket istället. Alla kokböcker och bakböcker är på plats (vilket är de viktigaste böckerna ;) och resten får vi ta senare. Det ska in mer/flyttas om tavlor och bilder men det får vi göra när allt är uppackat och vi ser vad vi har. Vi behöver även fixa en av väggarna+golvet som bara är målade till hälften (varför kan man inte fixa ordentligt på en gång?!?) men det får bli framåt sommaren när vi har kommit bättre i ordning med resten, det har inte högsta prio just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0