Snö och sötsugen

Chokladsufflé med chokladkräm och ananasglass.
 
När jag var yngre så var jag inte så förtjust i efterrätter och kakor. Det finns fortfarande mycket jag inte gillar men det finns en hel del som faller mig i smaken och när jag själv bakar kan jag ju välja sånt som jag gillar ;-). Såhär på en måndagseftermiddag så längtar jag efter något gott men det får vänta till ett lite lyxigare tillfälle. Här ser ni några desserter jag har njutit av på sistone.
 
Grillad ananas med kokosglass, pistagenötter och kolasås med rom (om jag nu minns rätt).
 

Här hemma packas det för fullt och svetten lackar! Barinnehållet är nedpackat och nu har jag gått över på porslin igen (hur mycket har vi fått plats med i skåpen egentligen?)
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om snön som faller med ökad styrka utanför fönstret. Det är fint på ett sätt men det är februari nu och jag vill helst att snön är borta nästa måndag när vi kör det stora flyttlasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0