Söndagkväll och presenter

Tulpanerna och mattan var några av presenterna igår. Jag älskar färgen och den är så mjuk och skön! Turkos är min favoritfärg. Vår förra vardagsrumsmatta fick flytta ner till tv-rummet i källaren.
 
Jag har haft en underbart skön söndag och nu sitter jag ensam i soffan och tittar på ett djurprogram om Afrika. Helgen har både varit effektiv och avslappnad. Idag har jag för första gången på flera veckor som vi har haft en helgdag utan så mycket flyttfix. Vi tömde det sista i förrådet idag men annars så har dagen bara varit mysig och det var precis vad vi behövde.
Nu väntar jag in Johan Falk som börjar klockan 21 och fram till dess ska jag gå igenom bilderna från igår så att jag kan lägga ut dem här imorgon.
 
Kvällens middag blev rester från igår kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0