Tråkig hemmatorsdag

Snön verkar inte ge med sig. Det snöar så otroligt mycket idag så jag som bara var ute i tio minuter på förmiddagen såg ut som en snögubbe när jag kom in och fick hänga in alla ytterkläder i duschen. Jag borde ta mig iväg till ICA nu på eftermiddagen för att hämta ut ett paket som ligger och väntar på mig men det känns inte alls lockande i det här vädret.
 
Alternativet, packa flyttkartonger, börjar jag tröttna lite smått på men det vinner nog just nu. Det är vårt sovrum som står på tur och det går nog ganska snabbt att packa för det finns inte så mycket saker kvar och när jag är klar så kommer det att kännas bra så det får nog bli min syssla de närmsta timmarna.
 
Älskade tulpaner, jag kan inte få nog av dem och på måndag tror jag att jag ska köpa en bukett som får pryda köksbordet i nya huset.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0