Vecka 35

Återigen är vi inne i en ny graviditetsvecka, den här gången är det vecka 35 (helt otroligt!).
 
 
 
Vad gäller bäckenet så är det bättre nu än för några veckor sen. Jag är glad eftersom det gör att jag kan röra mer på mig. När det var som värst ville jag inte ens ändra ställning när jag satt i soffan och nu kan jag (med lite smärta) gå ner på stan vilket är ca 2 km. Det är en riktigt stor skillnad och det är så skönt att kunna röra lite på sig igen. Ryggen är lite trött men det är inget som är jättebesvärande än så länge.
 
 
När jag var hos barnmorskan igår så försökte hon känna hur bebisen låg men hon kunde inte känna om den låg med huvudet nedåt eller inte. Nästa gång jag ska dit (om två veckor) så kommer det nog att vara enklare att känna efter för då är bebisen ännu större och har svårare att gömma sig.
Allting såg bra ut när vi kollade blodtryck osv. och magen följer som vanligt sin egen kurva.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Men jösses! Du blir ju snart mamma! Va fort det har gått =)

Svar: Ja, det går undan =0) det känns ofattbart och helt självklart på samma gång ;-).
Kristin

2013-02-14 @ 20:45:59
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0