Vecka 36

Magen i vecka 36 bland flyttkartonger och oreda.
 
 
Min barnmorska försökte känna om Lille Skrutt låg åt rätt håll när jag var där förra gången men då kunde hon inte känna hur h@n låg. Jag ska dit nästa vecka igen och då kan hon förhoppningsvis känna den bättre för det är lättare ju större bebisen är. Jag mår som sagt bättre nu än tidigare under graviditeten men jag har känt mig väldigt trött de sista två veckorna, jag vill gärna slumra en stund på eftermiddagen för att känna mig som människa igen och eftersom jag är hemma så är det oftast inga problem att ta sig en liten powernap, det gäller bara att se till så att den inte blir för lång så att jag kan somna på kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0