Vinst

Jag har varit med i en undersökning gällande gravida som jag fick av min barnmorska. Det var frivilligt och eftersom det gick snabbt att fylla i och gällde önskan om barn så bestämde jag mig för att skicka in blanketten. I fredags kom en uppföljningsundersökning och då visade det sig att de hade lottat ut rikspresentkort bland de som hade deltagit i första undersökningen och jag var en av vinnarna :). Presentkortet använde jag nu ikväll när jag var på Ica och handlade. De lottar även ut vinster för deltagare i undersökning nr 2 och då kunde man vinna bärsjalar och presentkort så jag håller tummarna även denna gång (men det är nog inte så troligt att jag vinner två gånger). Det var iallafall roligt att bli överraskad med presentkortet i fredags :).


Kommentarer
Postat av: Lena

kul! Grattis!

2013-02-04 @ 07:26:14
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0