Ändrade planer

Idag skulle jag vara helt uppbokad och ute på äventyr men så blev det inte riktigt. En del blir fortfarande av men nu fick jag mer tid hemma så det får bli mer packning/rensning istället.
Nu på morgonen har jag skypat med min syster och hennes barn en lång stund så frukosten har fått vänta men nu är jag superhungrig och det är dags att bege sig till köket.
 
Efter frukosten blir som sagt flyttgöromål men som underhållning till frukosten ska jag se lite på andra delen av Fjällbackamorden som jag började titta på igår kväll.
 
Jag blev så sugen på hembakat bröd men just nu finns det inte riktigt tid till att baka så jag får nöja mig med knäckebröd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0