Bättre idag

Jag mår mycket bättre idag. Illamåendet och magontet är borta och jag har ätit både frukost och lunch utan problem. Sömnen som jag trodde skulle gå väldigt bra inatt med tankte på natten innnan var sådär. 5 timmar blev det men jag stannade i sängen hela förmiddagen och tog det lugnt i förhoppning att jag skulle somna om igen men så blev det inte.
 
Nu har jag varit uppe och ätit lunch och packat och rensat lite i vårt skafferi och nu ska jag återgå till boken som jag började på tidigare i veckan. Det är fortsättningen på "Femtio nyanser av honom" och den heter "50 nyanser av mörker".

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du mår bättre! Fortsätt ta det lugnt, och vila mycket. Säg till om jag kan avlasta dig med något nästan vecka? Kram

Svar: Ni kanske vill komma förbi på en fika eller nåt i huset nästa vecka? Det finns kanske inte så mycket möbler där då men några klappstolar iallafall ;-)
Kristin

2013-01-31 @ 20:09:00
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0