Bra flyttfirma?

En av de stora anledningarna till att ha en bärbar dator är att jag kan påbörja dagens att göra-lista i sängen. En riktig mjukstart samtidigt som jag är effektiv. Jag har skickat iväg en hel drös med offerförfrågningar till olika flyttfirmor. Jag trodde att jag kunde maila de flesta (och på så sätt bara behöva kopiera texten till olika adresser) men alla utom en ville att jag skulle fylla i ett formulär på deras hemsida vilket tog lite längre tid.
Nu är det iallafall gjort och det är bara för mig att vänta in svaren.

Är det någon som har något tips på en bra firma i Västeråstrakten, eller någon som har dåliga erfarenheter så får ni gärna lämna en kommentar här nedan.

Sist vi flyttade i Lund hade vi en bra firma men de har ingen fillial här i trakten tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0