En rolig kväll

Kvällen igår var riktigt rolig! Vi fick underbart god mat och fika och efter fikat spelade hela familjen "Med andra ord" och det var en riktig höjdare! Killarna vann men nästa gång får vi tjejer ta dem! Det blev senare hemgång än vi tänkt men vad gör det när man har roligt?
Mannen jobbar idag, jag tog sovmorgon eftersom jag vaknade vid 4-tiden, efter två timmars sömn, med magont. Lille Skrutt levde rövare i magen och det hjälpte inte alls. Antingen hade h*n också ont eller så var det pga att h*n levde rövare som jag hade så ont. Jag försökte med allt men inget hjälpte så nån timme senare somnade jag av ren utmattning.
Nu är torsdagen här och jag hoppas att jag piggnar till för ikväll är det tjejmiddag i Stockholm. Först har jag en del saker som ska fixas så vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0