Hemma igen

Jag och mamma tog en snabb sväng på stan innan vi begav oss till Karlsgatan 2 för att njuta av Lars Wallins vackra kreationer som visas där. Mina favoriter var brudklänningarna, där fanns några riktiga höjdare!

Efter det åkte vi till huset och tittade och grabbarna flyttade på några garderober så att de hamnade i det rum som blir vårt sovrum. Det var tur att vi fick förstärkning av familjen för det var inte så lätt som vi trodde. Vi kom nyss hem igen och jag är alldeles slut!
Jag har ont i huvudet och vi skulle behöva planera möbleringen nu när vi har det färskt i huvudet men jag kan inte koncentrera mig. Jag ska vila en halvtimme och se om det blir bättre så att jag kan vara lite roligt sällskap ikväll.

Här hemma utnyttjar vi alla ytor till flyttkartonger, såhär ser det ut i sovrummet just nu (och då syns inte alla de som är på golvet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0