Lördag och ganska pigg

Igår kväll hade jag och Al tjejkväll och vi tittade på Love Actually och pratade en massa. Det är så bra med en film som man har sett flera gånger innan för då behöver man inte sitta tyst utan kan umgås under tiden ;-).
 
Jag sover så mycket bättre när H är här. Inatt sov jag nästan 6 timmar i sträck och jag kände mig ganska pigg när jag vaknade vid 8.30. Jag smög upp och åt frukost, och har tagit det lugnt nu på förmiddagen.
 
Idag ska jag titta på fina klänningar på Karlsgatan 2, och därefter ska vi bege oss till det nya huset med lite grejer. Det ska bli roligt att få se huset igen, nu var det några veckor sen och det kan vara bra att friska upp minnet så att vi kan göra klart möbleringen innan det stora flyttlasset går.
 
En sneakpeak på badrummet i nya huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0