Lördag och kartongdags

Igår kväll var vi ute på middag på Tidö-Lindö, det bjöds på god mat och huvudrätten var Biff Rydberg, någonting som jag är väldigt svag för.
Jag körde både dit och hem och på vägen dit skuttade ett rådjur över vägen (tack och lov 50 meter framför bilen) och på vägen hem skuttade två rådjur längs med vägen. Mörkerkörning på landet är ingenting som jag är van vid så jag körde ganska lugnt (speciellt efter det att jag hade sett rådjuren), dessutom var det väldigt halt så det var bra övning för mig.
Den här veckan har jag kört mer bil än de sista tre månaderna sammantaget och det blir en sån skillnad, inte hur jag kör för det är likadant men jag känner mig säkrare bakom ratten. Vi brukar inte ha någon bil i Västerås så det gäller att passa på när den är här :).

Idag ska vi fortsätta med flyttkartongerna och självklart ska vi titta på hockeyfinalen om en timme, men först ska vi ut och handla till lunchen, jag har önskat våfflor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0