Lunchdags och bloggstrul

Bloggportalen verkar leva sitt eget liv idag så vi får se hur det går med inläggen idag.
Det är onsdag och det betyder sång för mig. Nu var jag i Skåne förra veckan + att jag missade rephelgen som kören hade i Klackberg i helgen så jag har lite körabstinens nu. Vi har fått ut en massa nya stycken som vi ska lära oss och det är alltid roligt, även om det ibland inte låter som det borde när man sitter med en ny not.
 
Innan kören är det tänkt att jag ska hinna med en del saker här hemma men allting går så segt idag. Jag sover dåligt på natten och det går såklart ut över energin jag har (eller snarare saknar) på dagen. Nu får det iallafall bli en sen lunch och sen är det bara att sätta fart med bestyren igen.
 
Tyvärr får jag inte njuta av Hattis goda mat, det blir min egen köttfärssås men den går inte av för hackor den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0