Min kväll på Sturehof

Igår kväll blev det middag på Sturehof. Vi hade bord kl 21.45 och när vi kom dit så var det väldigt hög volym och fullt med folk. Det är alltid ganska hög volym där (de borde kunna jobba mer med dämpande tyger i lokalen) men igår var det faktiskt svårt att höra vad som sas över bordet om man inte lutade sig nära.
 
Maten var det godaste jag har ätit på länge, jag tror att det var den godaste restaurangmaten på närmare ett år. Jag åt hummersoppa med pilgrimsmussla och hummer till förrätt, fisk med gräddstuvad svamp och rostade rotfrukter med syrade tillbehör och till dessert delade vi på en Hofdessert vilket är vaniljglass med maräng, chokladsås och lättvispad grädde. Jag hoppas att jag får tillfälle att gå dit snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0