Nyårsoutfit

Vi har tagit det väldigt lugnt idag och tittat klart på The Pacific, nu är det dags att ta en liten promenad till ICA för att inhandla kvällsmaten.
Eftersom det oftast är jag som är fotografen i vår familj så blev det inte så många bilder på min outfit igår men jag gör ett försök att visa upp den iallafall. Gravidklänningen kommer från Asos, de underbart sköna gravidstrumpbyxorna kommer från H&M, örhängen från Italien, armband från W A Bolin och Anton, väska Tiger of Sweden och kappan är köpt på second hand (det är den enda vinterkappan/jackan jag fortfarande kan stänga och den är otroligt varm för att vara syntet).
 
På tolvslaget
 
Klänningen lite bakifrån när barnchampagnen öppnas, den drack jag på tolvslaget och den var riktigt god!
 
Här är vi lagom pigga, klockan är runt 3 och vi ska bege oss hemåt.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi åt också oxfilé med potatisgratäng ;) Måste säga att jag beundrar er som höll er vakna så länge! Vi begav oss hemåt strax efter 23 eftersom M inte orkade mer. Men nästa år kanske hon orkar hålla sig vaken till 12-slaget.

2013-01-01 @ 19:49:14
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0